Tuesday, December 15, 2009

tomorow will be the last day untuk bestie aku AREP

harini hari selase (15th december 2009), dan harini adelah last day untuk arep kje kat ASR PADU.. arep one of bestfren aku yg aku syg sgt.. dia la tmpt aku luah sume masalah aku.. kalu dulu ade boy n nabil.. skunk aku ade arep.. dia lbh dkt dgn hati aku.. eventho dia ade prob sendr.. tp, dia still bg aku semangat.. yeah.. kenangan kte ye rep... selama setaun setengah aku dok satu umh ngn ko.. macm2 kte face thru togetha,, ko da tau hati n perangai aku cmne, n so do i. aku xsgke btul, dulu aku slalu kutk ko.. haha. aku nmpk ko jns yg sombong lagi bongkak. tp bile aku sndr kenl n dok serumh ngn ko.. aku tau. ko bkn jns cmtu.. apa2 pon fren, aku hepi sepanjng hidup ngn ko kat uitm lendu ni. hehe.. aku just nk wish ko, moge ko wat yg the best kat shah alm tu nnti.. aku akn selalu turn sane. ahha. ko pon tau npe kan..
hee
:P

hmm. btw, harp ko xlupe la ngn aku ni.. kawn dunia akhirat... amin.. insyaallah..

No comments:

Post a Comment