Sunday, September 27, 2009

me in HELL feelings


1st n foremost, this is my first blog ever.. haha.. hmm..

well.. be4 this, yeah, ive been thnking on creating blogs, so that i can let all my stress by jot down evrthing that happend in ma life..


yeah, kalu nk tau la. hidup aku ni penuh ngn drama n kadang2, sampai xd conclusion at all.

haha. hmm

aku dulu pnh berkapel, yeah., aku memg syg sgt ngn dia.. but eventually, aftr dia blek dr tmpt dia bekerja. dia beubah yg teramat sgt.. aku xtau ape yg kurang pade aku o ape yg aku pnh wat slh ngn dia..

sbb, setau aku la.

aku xpnh pon cheat behind dia.. tetiba, petg tu, dia mesage yg nk minx break ngn aku.. pade mase tuh, aku ade dua org je yg wat bg aku semangat nk trus hidup,,

bkn la aku kate nk mati

ahahah.. tp, aku rase lemah sgt2.. hmm

:( sdh, sbb aku cinta dia sgt2.. tp, dia xpnh nk hargai aku..

hmm

:(

sbnarnye, seblum ktorg clash, aku terbace mesage2 dia yg menggatal ngn org len, but y, aku macm xleh nk wat pape.. mgkn sbb aku syg sgt ngn dia.. thats y aku xgtau ape2 pon pade dia yg aku tau dia cheatin on me behnd my ass.. haha..tp,tuhan maha kaya, dia xnk aku keep on mkn hati, so, tu la jaln terbaek.. kami pon berpisah..

but, dia kne ingt

dunia ni penuh karma. skali ko wat org, n smstnye, ko akn kne pulak nti.. tp, aku doakn yg terbaek je untuk ko RUF_ _ _ _..


n aku pon xharp ko akn dtg blek dgn aku.. sbb, aku da pnh ckp,,. skali org wat palat ngn aku.. sush aku nk lupekan.. maybe aku leh maafkn ko.. tp, hati aku tetp xleh nk terima o facing ur fuckn ugly face anymore..

huhh



btw, lupe nk ucapkan..

hepi eid 2009 pepels..(p/s- gmbr raye untuk korg)..

1 comment:

  1. bery....
    ko pnah cite cikit kt ak ....
    yang dah lepas bia lepas...
    maby nak tunjuk de yg kg btter than her tok ko..
    sape tau????
    but... nice blog....
    leh ak bace n komen ari2..
    hehehehe...

    ReplyDelete